Kalite Yönetim Birimi olarak amacımız, kalite yönetim sistemini sürekli iyileştirmek ve geliştirmek için gerekli faaliyetleri planlamak ve hayata geçirmektir.
Hizmet sürecimizde hasta odaklı yaklaşımı esas alarak, hasta memnuniyetini en üst düzeyde tutmak temel prensibimizdir.
Teknolojik ve bilimsel gelişmeleri yakından takip ederek sağlık hizmetine entegre etmek, bu sayede hizmet kalitesini sürekli artırmak için çalışmaktayız. Hastalarımızın, tedarikçilerimizin ve çalışanlarımızın beklenti ve taleplerini en üst düzeyde karşılamayı, güven duyulan bir ortam sağlamayı amaçlıyoruz.
Sağlık hizmeti sunumunun ilk gününden itibaren kaliteli hizmetin verilmesi, geliştirilmesi adına sağlık çalışanlarımızı sürekli eğitimlerle destekleyerek gelişimlerine katkıda bulunuyor ve iyileştirme süreçlerinde etkin rol almalarını sağlıyoruz. Tüm sağlık hizmeti sunum alanlarında nitelikli insan gücü kapasitesini artırarak profesyonel hizmet sunmayı hedefliyoruz. Ulusal ve uluslararası akreditasyon belgelerine sahip olabilmek için hasta ve çalışan güvenliği hizmetlerini dürüstlük, liderlik, mükemmellik, güvenlik, zamanlılık ve hakkaniyet ilkeleri doğrultusunda sürdürüyoruz.
Kalite ve Kurum Verimlilik Yönetim Birimimiz, Sağlık Bakanlığı’nın belirlediği standartlar çerçevesinde sağlık hizmetlerinin etkin, etkili, verimli ve hakkaniyetli olmasını, hasta güvenliği ve memnuniyetinin artırılmasını hedefleyen faaliyetlerin devamlılığını sağlamaktadır. Kurumun vizyon ve misyonuna uygun olarak, sağlık tesislerimizin çalışma koşulları, hizmet süreçleri ve sunulan hizmet kalitesi açısından yerinde değerlendirmeler yaparak, süreç yönetimi yaklaşımıyla başarılı sonuçlar elde etmeyi amaçlıyoruz.